-WELLS WAY-
Varje kund är unik och förväntan från kunder och prospects är i dag högre än någonsin förr. 84 % av kunder säger att upplevelsen av ett företag är lika viktigt, eller viktigare, än ett företags produkter och tjänster. 66 % är beredda att betala mer för att få en bättre upplevelse vid kontakt med företag. Att behandla varje kund som en unik individ i de kanaler som kunder föredrar är idag helt avgörande för att lyckas skapa nöjda kunder och därmed värde över tid för ditt företag. Wells är specialister och hjälper er med det.
CUSTOMER SERVICE
Som affärspartner hanterar vi era kundärenden med fokus på en värdeskapande, personlig och minnesvärd upplevelse. Glöm chatbotar och frustrerande automatiska talsvar. Wells serviceteam är utbildade och rekryterade “Wells way”. Serviceärenden hanterar vi i telefon, chatt, mail, sociala medier m.fl.
LÄS MER HÄRCUSTOMER SALES
Som affärspartner agerar vi som er förlängda säljavdelning. Vi säljer era produkter och tjänster via Wells interna säljteam som är utbildade och rekryterade “Wells way”. Försäljningen sker via telefon, chat, webb eller ute på fältet.
LÄS MER HÄRCUSTOMER LOYALTY
Som affärspartner förstår vi hur viktiga era befintliga kunder är. “Life time value” och “churn” är affärskritiska faktorer för 2020 talets företag. En nöjd kund stannar kvar och köper mer, en missnöjd kund går till en konkurrent. Wells hjälper er med ingående och utgående lojalitetsfrämjande aktiviteter via telefon, mail, sociala medier.
LÄS MER HÄRCUSTOMER DEVELOPMENT
Som affärspartner hjälper vi er att starta upp nya interna sälj- och serviceteam på plats hos er. Vi hjälper er med onboarding, coaching, säljledning och utbildning.
LÄS MER HÄRVi som driver Wells
Linda Wells
Rekryteringskonsult, tillväxtkonsult och grundare
0704-103304
linda@wellsrekrytering.se
Maria Midell
Rekryteringskonsult, coach
och delägare
0705-150089
maria@wellsrekrytering.se
Ylva Pintus
Rekryteringskonsult, coach
och delägare
0703-885733
ylva@wellsrekrytering.se